Լսարանի սերը վայելելու համար հարկավոր է էմոցիաներ տալ: Ամենահեշտ ճանապարհը սոցիալական ցանցում հյուրերի հետ ընդհանուր լեզու գտնելն է:
Գեղեցիկ լուսանկարները և մթնոլորտ ստեղծող տեքստը, անկեղծությունը և հյուրերի հանդեպ ուշադրությունը հիանալի սկիզբ է ցանցի առաջխաղացման համար:
Թե ինչպես ներգրավել լսարանին SMM-ի միջոցով կպատմենք այս հոդվածում:
Յուրաքանչյուր հաստատություն ունի յուրահատուկ մթնոլորտ, և ուրույն ոճ: Թույլ լույսը, սպիտակ սփռոցները և համեղ ճաշատեսակները ուրախացնում են հյուրերին, բայց երկար ժամանակ հիշվելու և սիրված վայր դառնալու համար այցելուներին պետք է հիացնել: Իսկ դրա համար պետք են էջեր սոցիալական ցանցերում:
Հետևեք ձեր ապրանքանիշի «ձայնին»: Ձեր հաճախորդները հասուն մարդիկ են և նրանց հետ պետք է վարվել համապատասխանաբար:
Այն ամենը, ինչ ասում եք ինտերնետում, կարող է օգտագործվել ձեր դեմ: Այնպես որ չպետք է լինեն պատահական հրապարակումներ, ուղղակի լինելու համար:
Ազատ զգացեք օգտագործելու ածականներ: Որքան ավելի շատ ախորժելի է ձեր նկարագրությունները, այնքան ավելի մեծ է հաջողության հավանականությունը:
Մի քանի խորհուրդներ, որոնք կօգնեն ձեր սոցիալական էջերը ավելի գրավիչ դարձնել:
Նույնիսկ եթե դուք նոր եք ֆոտոապարատը վերցրել ձեր ձեռքը, գեղեցիկ կադրեր ստանալը այդքան էլ բարդ չէ: Աշխատեք Flat Lay ոճում: Նկարեք ուտեստը ուղիղ անկյունից, ինչպես դա անում են Brazeiro հայտնի ռեստորանում:
Ոճի մեկ այլ օրինակ է Կոպենհագենում գտնվող Nova ռեստորանի էջը:
Լավ լուսանկար ստանալու մեկ այլ եղանակ է բնական արևի լույսը օգտագործել: Հաջողված լուսանկար Valenok ռեստորանից:
Valenok (Москва) սիրված էր մարդկանց կողմից դեռ մինչև բացվելը:
Լավ լուսանկարի երաշխիքը շրջապատող կահավորանքն է: Սանկտ-Պետերբուրգի ռեստորան Terrassa- ն հրապարակել է տեսանյութեր բարձր տեսարանից:
Հյուրերը կարող են վայելել Կազանի տաճարի տեսքը:
Benoit Farm ռեստորանը կիսում է իր մթնոլորտը և պատմությունը:
XIX դարում ինստիտուտի շենքում կար մի գոմ, իսկ այժմյան այգիների ամբողջ տարածքը պատկանում էր մի ֆերմայի: Այսօր «Բենուա Ֆարմ» -ը տարածաշրջանային մշակութային ժառանգության օբյեկտ է:
Դետալային լուսանկարների համար օգտվեք խոշոր պլանից: Այդպես կերևան խոհարարական գլուխգործոցի բոլոր դետալները:
Ամեն օր տեղի է ունենում ինչ-որ հետաքրքիր իրադարձություն. աշխատանքային խառնաշփոթ, հյուրերը զբաղեցնում են իրենց սեղանները, շեֆ խոհարարը հսկում է գործընթացը: Հենց այդ մասին էլ պատմեք սոցցանցերում: Ուտելիքների պատրաստման տեսողական գործընթացը մեծացնում է ռեստորանի վստահելիությունը:
Լսարանին ներգրավում է փորձագիտությունը: Եթե դուք ունեք արագ սննդի կետ, կիսվեք մի քանի բաղադրատոմսով: Իտալական ռեստորանի խոհանոցը կարող է ուրախացնել պիցցայի մասին հետաքրքիր փաստերով: Ստեղծելով հատուկ ոճ, դուք երաշխավորում եք հաճախորդների ներհոսքը, ովքեր ցանկանում են փորձել հատուկ ֆիրմային ուտեստը:
Մենյուի փոփոխությունը, տեղափոխությունը, աշխատակիցների փոփոխությունը կամ ուղղակի գործընկերների հետ հանդիպումը առիթ է կիսվել սոցիալական ցանցերում:
Եթե դուք պլանավորում եք հետաքրքիր երեկո, դրա մասին անպայման պատմեք: Հետաքրքրություն առաջացրեք հյուրերի մոտ, նախքան ռեստորան այցելելը: Հրավիրված հայտնի մարդկանց մասին տեղեկատվությունը կբարձրացնի լսարանի հետաքրքրությունը:
Մենեջերներն ու սեփականատերերն են այն մարդիկ, ովքեր ազդում են բրենդի լսարանի ընկալման վրա: Որքան ավելի բաց են նրանք, այնքան լավ: Բացահայտեք ռեստորանի տերերին, նրանց գործերը և մտադրությունները:
Օգտակար և հետաքրքիր բովանդակության կոմպակտ ներկայացումը պետք է լինի սոցիալական ցանցերի օգտվողների ճաշակով:
Հաճախորդները սիրում են կայուն հրապարակումներին և դրանց սպասում են անհամբերությամբ: Թեման ձեր ընտրությունն է: Ռեստորանի մասին փաստեր, խմիչքների բաղադրատոմսերը, հումոր - ամեն ինչ թողնում են ձեր երևակայության վրա:
Մարդկանց հետաքրքրում է իմանալ, թե ինչ է կատարվում հենց հիմա: Ցույց տվեք, թե ինչպես է բարմենը պատրաստում կոկտեյլ, ինչպես են հյուրերը զբաղեցնում իրենց տեղերը և ինչպես է սկսվում շոուն: Եթե նախատեսում եք հեռարձակել որոշակի թեմա, պետք է նախօրոք տեղեկացնեք եթերի մասին:
15 վայրկյանանոց տեսանյութը կգրավի բոլոր օգտվողների ուշադրությունը: Որպեսզի բաց չթողնեք հավատարիմ հաճախորդներին, հղումը ցույց տվեք ձեր պրոֆիլում: