
Յուրաքանչյուր հաջող մարքեթինգային հետազոտության կարևոր բաղադրիչներից է ճիշտ կազմված գովազդային հաշվետվությունը։ Այս հաշվետվությունները հնարավորություն են տալիս գնահատել արշավի արդյունավետությունը և ճիշտ որոշումներ կայացնել։
Խորհուրդ 1. Աշխատանքն սկսելուց առաջ համաձայնեցրեք հաշվետվության ձևաչափը
Այս դեպքում դուք ստիպված չեք լինի ժամանակ վատնել հաշվետվությունը մաս--մաս կազմելու վրա մինչև վերջնաժամկետը և վախենալ, որ հաճախորդը ինչ-որ բան չի հասկանա: Պարզեք՝ արդյոք հաճախորդը ներկայումս հաշվետվություն ունի և արդյոք դա հարմար է նրան: Որոշեք՝ թարմացնել առկա հաշվետվությունը, թե ստեղծել նորը: Համաձայնեցրեք հաշվետվության ծավալը՝ կրճատ կամ մանրամասն։ Պարզեք, թե հաճախորդին որքան հաճախ է անհրաժեշտ հաշվետվությունը՝ օրական, շաբաթական, ամսական և այլն: Ընտրեք այն չափումները, որոնք անհրաժեշտ են ձեր հաճախորդին և ձեզ, և բացառեք բոլոր մյուսները:
Ինչ չափումներ են պահանջվում գովազդային զեկույցում.
Բնականաբար, կան շատ ավելի կարևոր և օգտակար չափումներ, վերջնական ցուցակը կախված է բիզնեսից և հաճախորդի ցանկություններից: Այս փուլի վերջնական արդյունքը պետք է լինի պատրաստի հաշվետվության ձևանմուշը, որին հաճախորդը կասի՝ միանշանակ այո: Բայց նույնիսկ այստեղ կարող են խնդիրներ առաջանալ, ուստի անդրադառնանք երկրորդ խորհուրդին։
Հուշում 2. Միշտ գրեք ուղեկցող նամակներ
Նույնիսկ եթե հաճախորդն ասել է, որ հաշվետվության ձևաչափը և չափորոշիչները նրա համար պարզ են, դա բավարար չէ: Միշտ անհրաժեշտ են ուղեկցող նամակներ և մեկնաբանություններ։ Սրանք տվյալների վերաբերյալ մեկնաբանություններ են և արդյունքների ամփոփում, որոնք օգնում են ձեզ արագ հասկանալ զեկույցը նույնիսկ ամիսներ անց, կամ եթե մոտակայքում մասնագետ չկա: Ըստ էության, սա զեկույցի ամփոփումն է՝ հաջողություններով, ծրագրերով, նպատակներով, խնդիրներով և առաջարկներով։
Ճիշտ ձևավորված հաշվետվությունը կօգնի թիմին ավելի խորը հասկանալ թիրախային լսարանի արձագանքը և կատարելագործել մարքեթինգային ռազմավարությունը։
Դե ինչ, այսքանն էր այսօրվա բլոգը, շարունակեք հետևել Բրենդոնի բլոգին հետաքրքիր մասնագիտական նորությունների համար, ինչպես նաև ընթերցեք «Ի՞նչ է նեյրոմարքեթինգը» բլոգը։