Ինչպե՞ս միացնել գովազդ Telegram-ում

2022 թվականի օգոստոսին Telegram-ը վերջապես թողարկեց Telegram Ads-ը, որը սկսել էր փորձարկել դեռևս 2021 թվականին: Այժմ Telegram-ը ոչ միայն հարմար մեսենջեր է, այլև խոստումնալից գովազդային հարթակ՝ գովազդատուների համար նոր թիրախային լսարանով։ Սակայն շատերի համար դեռ այդքան էլ պարզ չէ, թե ինչպես են այս հարթակում գովազդներ միացնում, և ինչ առավելություններ ունի այն մյուսների համեմատ։

Այս մեսենջերից ամեն օր օգտվում է 55,2 մլն մարդ, իսկ լսարանի չափը վեց ամիսը մեկ ավելանում է 40%-ով։ Սա հենց այն դինամիկան է, որը ցույց է տալիս Statista հետազոտական ​​ընկերությունը 2014 թվականի մարտից մինչև 2022 թվականի ապրիլ ընկած ժամանակահատվածում։ Սա նշանակում է, որ յուրաքանչյուր գովազդատու կգտնի իր թիրախային լսարանը Telegram-ում։ Հայաստանում այս մեսսենջերը ունի օգտատերերի մեծ բանակ, որոնք այն օգտագործում են տարբեր նպատակներով՝ ժամանցայինից մինչև բիզնես։

Ում է ձեռնտու Telegram-ում գովազդը և ինչու

Telegram-ում գովազդը տեղադրվում է միայն 1000-ից ավելի բաժանորդ ունեցող հանրային ալիքներում։ Գովազդի այս ձևաչափը հարմար է բոլոր գովազդատուների համար՝ առանց բացառության: Բայց որոշ իրավիճակներում մեսենջերում գովազդը հատկապես շահավետ է, օրինակ՝

  • դուք ունեք ձեր սեփական Telegram ալիքը, որտեղ առաջարկում եք ապրանքներ կամ ծառայություններ,
  • այլ հարթակներում գովազդային արշավները դադարել են ցանկալի արդյունքներ բերել,
  • համատեքստային գովազդը չափազանց թանկ է, թիրախավորումը դադարել է առաջատարներ բերել,
  • փնտրում եք նոր գովազդային ալիք՝ ապրանքանիշի ճանաչումը բարձրացնելու համար,
  • ցանկանում եք մեծացնել ձեր գովազդային հասանելիությունը,
  • բլոգեր եք, և ձեր նպատակը Telegram-ի լսարանի շրջանում ճանաչելի դառնալն է։

    Տելեգրամում գովազդային արշավը խոստանում է լայն ծածկույթ, ճկուն թիրախավորում, գովազդի տեսանելիություն և բարձր որակ, ցածր մրցակցություն։ Telegram-ը նոր գովազդային հարթակ է, որն առաջարկում է բավականին բարձր մուտքի շեմ գովազդատուների համար: Հետեւաբար, այս փուլում գովազդատուների միջև մրցակցությունը բարձր չէ։ Այնուամենայնիվ, այս տարվա մարտից հունիս ամիսներին Telegram-ում գովազդի համար գովազդատուների բյուջեն նախորդ ժամանակահատվածի համեմատ աճել է 591%-ով։ 

    Որո՞նք են Telegram-ում գովազդելու ուղիները

Telegram-ում գովազդելու երեք եղանակ կա.

  • Telegram գովազդային հարթակի միջոցով,
  • հատուկ փոխանակումների միջոցով,
  • գովազդի գործարկման ծառայությունների միջոցով (օրինակ՝ click.ru):

Գործարկման պայմանները Telegram-ի գովազդային հարթակի միջոցով

Telegram-ում գովազդ գործարկելու համար անհրաժեշտ է ձեր հաշիվը համալրել 2 միլիոն եվրոյով։ Այս գումարից համակարգը սառեցնում է 1 միլիոն եվրոն՝ որպես ավանդ, իսկ գովազդատուն կարող է 1 միլիոն եվրո ծախսել գովազդի վրա։ Սառեցված 1 մլն եվրոն վերադարձվում է գովազդատուին, եթե նա տարվա ընթացքում 10 մլն եվրո ծախսի գովազդի վրա։ Եթե ​​այս պայմանները չկատարվեն, ապա ավանդը չի վերադարձվում:

Մուտքի նման բարձր շեմի պատճառն այն է, որ Telegram-ը ցանկանում է գրավել խոշոր գովազդային գործակալություններին, որոնք միջնորդավճար են վերցնում իրենց հաճախորդներից։ Եվ արդեն կան այդպիսի հաճախորդներ, որոնց թվում, օրինակ, Magnetto.pro-ն: The Bell-ը նախատեսում է նաև փորձարկել հարթակը:

Ձեր գովազդը չի անցնի չափավորության, եթե՝

  • տանում է դեպի արտաքին կայքեր կամ հավելվածներ: Թույլատրվում է միայն հղումներ դեպի հանրային Telegram ալիքներ կամ բոտեր:
  • պարունակում է հղումներ, որոնք տանում են դեպի բոտեր և այլ՝ գովազդներ սպասարկելու համար ստեղծված ալիքներ:
  • պարունակում է ապատեղեկատվություն կամ ունի վիրավորական բովանդակություն:
  • այն գովազդում է մեկ ապրանք/ծառայություն, և հղումը օգտվողին կտանի բոլորովին այլ առաջարկի:

Գովազդի նախագծման պահանջները ստանդարտ են: Ահա թե ինչ չի կարելի անել.

  • կատարել ուղղագրական և կետադրական սխալներ;
  • գրել բառեր տառերով, որոնք բաժանված են բացատով, բառեր գրել մեծատառերով, եթե դրանք ընդհանուր առմամբ ճանաչված հապավումներ չեն;
  • չարաշահել էմոջիները և սմայլերը;
  • օգտագործել հայհոյանք;
  • օգտագործել կետավոր ցուցակներ;
  • օգտագործել կեղծ և ապակողմնորոշիչ լեզու;
  • օգտագործել սուպերլատիվներ («Ամենացածր գներ», «Լավագույն մասնագետներ») և հրամայական («Գնիր այստեղ», «Որոշում կայացրու հենց հիմա»);
  • վերաբերել անձնական նախասիրություններին («Եթե մենք ձեր տեղը լինեինք, մենք կդիմեինք մեր ընկերությանը»);
  • տեքստում օգտագործել բառերի բազմակի կրկնություններ;
  • արգելված թեմաները ներառում են՝ մոլախաղեր, ֆինանսական ծառայություններ (վճարովի վարկեր, կանխիկ վարկեր), չհավաստագրված բժշկական ծառայություններ, դեղամիջոցներ և հավելումներ, ալկոհոլ, ծխախոտ, թմրանյութեր, արագ սնունդ և մի շարք այլ թեմաներ: Արգելված ապրանքների և ծառայությունների ամբողջական ցանկը՝ այստեղ։

Գովազդային ծառայությունների միջոցով Telegram-ում գովազդ գործարկելու առանձնահատկությունները.

Այս տարբերակը նախորդի համեմատ ավելի մատչելի է: Գովազդ սկսելու համար բավական է համալրել ձեր հաշիվը 3000 եվրոյի չափով։ Գովազդային արշավի մեկնարկը պարզեցնելու և արագացնելու համար նման ծառայություններն առաջարկում են արշավի բյուջեն կանխատեսելու և գովազդ ստեղծելու գործիքներ: Ծառայությունները տրամադրում են փակման փաստաթղթեր իրենց համակարգերի միջոցով մեկնարկած գովազդային արշավների համար: Իրավաբանական անձինք ստանում են ԱԱՀ-ի վերադարձ: Գովազդ կարող են միացնել նաև անհատները, ինչի համար բավական է միայն լրացնել հաշիվը պահանջվող գումարով։ Այս տարբերակն ավելի շահեկան է ավելի փոքր բիզնեսների համար։

Շարուանկեք հետևել Բրենդոնի բլոգին հետաքրքիր նորությունների համար, ինչպես նաև ընթերցեք «Անազնիվ գովա՞զդ, թե՞ պրոֆեսիոնալիզմ: 10 խորամանկ հնարք» բլոգը։